كلمات اغنية أعراض انسحابه – ياسمين علي

كلمات اغنية أعراض انسحابه مكتوبة غناء ياسمين علي، بتحكي عن بنت ندمانة على الفراق ومش قادرة تتأقلم بعد ما سابها، حياتها اتلخبطت وبتعاني من غيابه، وبتوصف وجعها كأنه أعراض انسحاب مش عارفة تتخطاها.

كلمات اغنية أعراض انسحابه مكتوبة كاملة

حنّيت يا ريت ما بعدنا م الأوّل
وماكنتش أعرف إنّ صعب أنساه
بشوف من بعده أنا معاناة
كأنّ حياتي من غيره دي ناقصة حياة

بعديه مافيش ولا حاجة بتطمّن
مابقتش عايشة زيّ كلّ الناس
وقلبي بعدّله الأنفاس
وازاي يكمّل تاني بعده يعيش بأيّ أساس

بتنام عينيا معيّطة كلّ الحياة متلخبطة
أيّام ماشوفتش أنا ف حياتي زيّها
اللّي إحنا فيه ده نهايته إيه
طب قولي حلّ إنّي أنسى بيه
أيّام فراقك دي أنا مش أدّها

بيضيع قدّامي قلبي وبإيديّا
مع إنّي عارفة اللّي فيه وسبب اكتئابه
دي صعبة أعراض انسحابه
وروحي سابت قلبي من بعديه

اغنية أعراض انسحابه لـ ياسمين علي

Yasmin Ali | A3rad Ense7abo

كلمات: محمود سليم
الحان: حاتم عزت
توزيع: مؤمن ياسر

أغاني أخرى لـ ياسمين علي

تعالي تعالي – ياسمين علي
وصلتي لـ ياسمين علي
إهداء – ياسمين علي
شمعة جديدة – ياسمين علي
الاصول العربية – ياسمين علي

أضف تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.